Training Service Excellence


16/05/2017

We leven in een beleveniseconomie, waarin meer dan ooit de wensen van de klant centraal staan. Enkel goede producten en diensten leveren is niet langer voldoende, en nog goedkoper leveren is geen optie meer. De klant wil wel meer betalen èn is loyaler als de beleving uitmuntend is. Het is daarmee de belangrijkste onderscheidende factor geworden voor organisaties.
Wat houdt dat in voor uw bedrijfsvoering? En hoe geef u hier structuur aan?
Dit zijn elementen die terug komen in het nieuwe adviesprogramma en BPM Opleiding ‘Service Excellence Design’.   

Met de juiste procesarchitectuur komt u tegemoet aan deze belevingsbehoefte van uw klant. Het optimaliseren van de klanttevredenheid en – beleving staat daarom op alle niveaus van de procesarchitectuur centraal. Tijdens de training worden de volgende onderwerpen behandeld om als organisatie ingericht te zijn voor het leveren van Service Excellence:

• Inventariseren van klantwensen
• Uitvoeren van een Customer Journey (in kaart brengen van de reis van de klant)
• Gebruik van technieken om de klantreis af te zetten tegen de eigen processen
• Tools en technieken om een uitzonderlijke klantbeleving te ontwerpen
• Aspecten van klantgerichte cultuur en leiderschap
• De cyclus van continu verbeteren

Aan de hand van praktijkvoorbeelden, oefeningen en theoretische inzichten ontwikkel je de Service Excellence aanpak voor binnen jouw organisatie.

Contact Willem Spronk (Service design specialist) voor een vrijblijvende afspraak.

  • smiley.png