Klantevent Cygnific


10/06/2016

Dit jaar neem BPM Consult haar gewaardeerde relaties mee naar een bijzonder bedrijfsbezoek aan de finalist van de Nationale Lean Award, KLM-Cygnific.

KLM-Cygnific is het sales en service centrum voor alle klanten van KLM - AIR France. Zij onderhouden het klantcontact middels telefonie, social media, post en e-mail. Deze dienstverlenende organisatie telt 800 medewerkers, is actief in 29 Europese landen en staat haar klanten in 11 talen te woord.

Al meer dan 10 jaar investeren zij in het ‘Lean’ maken van hun organisatie. Dit continu proces van verbeteren en veranderen zit dan ook in de haarvaten van de organisatie en haar medewerkers verankerd.

Omdat KLM-Cygnific als landelijk koploper in het toepassen van de ‘Lean Six Sigma’ methode in combinatie met het nieuwe werken, goed in de praktijk weet te brengen is het thema voor deze dag; ‘Lean Six Sigma en de weg naar succes!’

Meer weten? Bekijk de promotiefilm