• Sector: Dienstverlening
  • PostNL is een bedrijf met activiteiten in brieven, pakketten en alles wat daarmee samen hangt. Zij zijn actief in de Benelux, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Italië.

    Zij heeft het grootste netwerk voor brieven, pakketten en e-commerce in de Benelux. Door combinaties van slimme netwerken en digitale toepassingen kunnen zij waardevolle oplossingen aan haar klanten bieden.

  • Toegepaste oplosisngen

    • Procesteam ontwikkeling
    • Leiderschap & coaching

  • Aanleiding

    PostNL (voormalig TPG) in de regio Zuid-Oost wilde meer inzicht verkrijgen in de effectiviteit van managementteam-vergaderingen.  En de effectiviteit vergroten door de inbreng van concrete structuurhulpmiddelen.

  • Aanpak

    Door observatie, voorlichting, training in structuurhulpmiddelen, en feedback over de prestaties van het managementteam, is de effectiviteit van de vergaderingen geanalyseerd en verbeterd.

  • Resultaat

    Toegenomen effectiviteit in de vergaderwijze van het managementteam, persoonlijke feedback van managementteamleden op hun functioneren en toegenomen inzicht in een goed samengesteld team.