• Sector: Bouw en Infra
  • Strukton helpt klanten in de markten railsystemen, civiele infrastructuur en techniek en gebouwen verder door de toepassing van specialistische technieken.

    Strukton ontwikkelt, bouwt en beheert infrastructurele projecten en komt het beste tot zijn recht in complexe projecten waarin technische grenzen verlegd worden en vindingrijkheid het verschil maakt.

  • Toegepaste solutions

    • Business Modelling
    • Process Mapping
    • Knelpunt inventarisatie
    • Oordeelsvorming
  • Aanleiding

    Om hogere klanttevredenheid en lagere operationele kosten te bewerkstelligen, wilde Strukton een Service-Desk ontwerpen, inrichten en operationeel maken om KWIS-meldingen goed af te handelen.

  • Onze aanpak

    Voor Strukton heeft BPM Consult een hoofdontwerp van de Service-Desk opgesteld en herijkt, waarbij de hoofdfuncties zijn opgesteld en een business case is uitgewerkt.

  • Het resultaat

    Strukton verkreeg inzicht in de haalbaarheid en meest geschikte vormgeving van de nieuw in te richten Service-Desk en de consequenties voor de prestatie-indicator kwaliteittevredenheid.